kilkauwiezionychmysli
piątek, 24 czerwca 2011
Bo ja mam dziwne koty...
Bo ja lubię czasem się gdzieś schowac...
Pokazac zęby i jakie mam piękne różowe podniebienie....
Lubię się też pobawic...czasem zastygam w dziwnych pozach ale....zabawa jest na 1 miejscu!!
A najbardziej lubię strzelac do Kropki gdy Ta....
POKAZUJE MI JĘZYK!!
Bo ja mam dziwne koty :D
Nowsze posty
Starsze posty
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)