No i Już Nowy Rok.
2011....oby lepszy od 2010....
Sylwester jak najbardziej udany.
Postanowienia noworoczne? Tylko jedno.
Czego oczekuję od tego roku? Bardzo wiele.
Co chcę zmienic ? W zasadzie zmiany i tak przyjdą,czuję to, więc chyba na dzień dzisiejszy powiem, że nie wiem.
Nie ogarniam życia,siebie i w ogóle tego co się dzieje od świąt.
Za dużo wolnego spowodowało, że nie ogarniam też uczelni, a co za tym idzie nie wiem co się dzieje,kiedy są jakieś zaliczenia,egzaminy itd.
Mam nadzieję, że mi szybko przejdzie, bo koniec zajęc już za 3 tygodnie,a potem egzaminy.
Chyba wpadłam w jakiś swój świat :D
Generalnie pozytywnie. :D :D
Cieszę się, że pozytywnie.
OdpowiedzUsuńDziękuję za życzenia noworoczne
Pozdrawiam
No to dobrze, że pozytywnie :) Nawet bardzo dobrze ^^
OdpowiedzUsuńJakoś się tak zaskakująco przyzwoicie ten nowy rok zaczyna, jak nigdy ^^ Też mam jakieś takie optymistyczne poczucie początku tego roku ^^
a uczelni też nie ogarniam :P z resztą, ja nigdy jej nie ogarniam xD
ściskam :*